ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

هوای بسیاری از مناطق کشور همچنان گرم است | دمای اهواز به ۵۱ درجه می‌رسد (۱۰ مردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۷۰۵۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
هوای بسیاری از مناطق کشور همچنان گرم است | دمای اهواز به ۵۱ درجه می‌رسد (۱۰ مردادماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و افزایش دما و ماندگاری گرما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود، تنها در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت روز پنجشنبه تا شنبه (۱۲ تا ۱۴ مرداد) در برخی نقاط شمال غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مرداد) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل دما افزایشی خواهد بود و در سایر مناطق کشور گرما تداوم دارد.

وی اضافه کرد: طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، مناطقی از مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال وقوع توفان شن پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه و شنبه (۱۳ و۱۴ مرداد) دریای خزر و پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ مرداد) اهواز با دمای ۵۰ و ۵۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۴ و شهر کرد با دمای ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->